Sudura unui bloc motor se execută la rece adică fără preîncălzire
- Se depun cordoane scurte de max 25mm lungime, in functie de grosime.
- Imediat dupa fiecare trecere se ciocaneste sudura.
- Piesa corpului de bloc motor nu se va incalzi la o temperatura mai mare decat suporta mana goala.Zona sudata se raceste cu aer comprimat(daca este cazul)
- Se utilizeaza electrozi cu diametru cat mai mic si curenti de sudare cat mai redusi.
- Se sudeaza zona fisurata a blocului motor in directia – catre colturi si de la material subtire catre cel mai gros.
- Se depun randuri trase, fara pendulare.
- La capetele fisurilor trebuiesc practicate gauri pentru a se preveni propagarea fisurii in continuare.
- Se prefera pregatirea canalului (sanfren) in forma de U, prin craituire . Craituirea cu acest tip de electrod este foarte utila deoarece indeparteaza din muchiile de sudare uleiul si grafitul existente.
- Daca este posibil, pozitionati blocul motor in vederea sudarii in pozitie orizontala.
Materiale de adaos