Sudura bloc motor

Sudura unui bloc motor se execută la rece adică fără preîncălzire

  • Se depun cordoane scurte de max 25mm lungime, in functie de grosime.
  • Imediat dupa fiecare trecere se ciocaneste sudura.
  • Piesa corpului de bloc motor nu se va incalzi la o temperatura mai mare decat suporta mana goala.Zona sudata se raceste cu aer comprimat(daca este cazul)
  • Se utilizeaza electrozi cu diametru cat mai mic si curenti de sudare cat mai redusi.
  • Se sudeaza zona fisurata a blocului motor in directia – catre colturi si de la material subtire catre cel mai gros. 
  • Se depun randuri trase, fara pendulare.
  • La capetele fisurilor trebuiesc practicate gauri pentru a se preveni propagarea fisurii in continuare.
  • Se prefera pregatirea canalului (sanfren) in forma de U, prin craituire  . Craituirea cu acest tip de electrod este foarte utila deoarece indeparteaza din muchiile de sudare uleiul si grafitul existente. 
  • Daca este posibil, pozitionati blocul motor in vederea sudarii in pozitie orizontala. 

Materiale de adaos

Capilla 41

Capilla 45

UTP 86 FN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *